Vreau să-mi modific comanda, ce trebuie să fac?
Te rugăm să ne anunți cât mai curând posibil după plasarea comenzii, astfel încât să te putem ajuta la timp, înainte de expedierea coletului. Poți trimite solicitarea de modificare împreună cu ID-ul comenzii la adresa de e-mail contact@elynslab.ro. În zilele lucrătoare, coletele sunt trimise în termen de 6-18 ore de la primirea comenzii.
Nu doresc să primesc coletul, ce trebuie să fac?
În astfel de cazuri, te rugăm să ne anunți cât mai curând posibil la adresa de e-mail contact@elynslab.ro că nu dorești sau nu ai posibilitatea de a primi coletul. Prețul produselor incluse în colet va fi rambursat după returnarea coletului.
Am primit coletul, dar vreau să anulez achiziția și să îl returnez. Ce trebuie să fac?
Poți returna doar produsele care nu au fost deschise, în termen de 14 zile de la primirea coletului. Nu se pot returna produsele care nu au ambalajul intact și care au fost folosite. Dacă dorești să returnezi coletul, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail contact@elynslab.ro, menționând ID-ul comenzii pentru a facilita gestionarea solicitării. Pentru mai multe informații despre returnare, te rugăm să consulți CCG.
Care este procesul de returnare?
Pentru a returna coletul, te rugăm să ne contactezi mai întâi la adresa de e-mail contact@elynslab.ro. Ulterior, vom verifica detaliile comenzii și celelalte informații necesare returnării. În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea coletului returnat, colegii noștri îl vor verifica și îți vor rambursa prețul integral al produselor.
Pachetul este deteriorat sau lipsesc produse, ce trebuie să fac?
În cazul în care coletul este vizibil deteriorat în timpul transportului, te rugăm să anunți atât curierul, cât și pe noi la adresa de e-mail contact@elynslab.ro (atașează și o fotografie). Dacă produsele din pachet sunt deteriorate/defecte, ne poți anunța la aceeași adresă de e-mail (cu o fotografie atașată).
Am avut o reacție alergică la un produs, ce trebuie să fac?
Din păcate, reacțiile/sensibilitățile alergice pot apărea la oricine, de la orice ingredient, așa că, din păcate, nu ne putem asuma răspunderea pentru acest lucru. Doar produsul nedeschis poate fi returnat. Dacă ai nevoie de ajutor cu modul de utilizare, nu ezita să ne scrii la adresa de e-mail contact@elynslab.ro.