ÎNTREBĂRI FRECVENTE
ASPECTE PRIVIND PLATA
Prețurile noastre sunt prețuri finale, care includ întotdeauna taxa pe valoarea adăugată (19%). Poți alege între două metode de plată pentru a-ți achita comanda: plata cu cardul de credit, transferul bancar. După finalizarea comenzii, îți vom trimite întotdeauna un e-mail care conține toate informațiile importante despre comanda ta.
Card bancar: după finalizarea comenzii, vei fi redirecționată către interfața Teya sau Worldline payment, unde plata se face în condiții de maximă siguranță și gratuit, desigur. Carduri acceptate: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Apple Pay, Google Pay. Nu este necesară înregistrarea pentru plata cu cardul de credit, trebuie doar să introduci numărul cardului bancar, data expirării și codul CVC alcătuit din 3 cifre de pe spate, precum și adresa de e-mail.
Plată ramburs: în cazul unei comenzi cu plată ramburs, poți plăti curierului atât cu numerar, cât și cu card bancar.
Transfer bancar: după plasarea comenzii, îți vom trimite automat detaliile comenzii și pașii care trebuie urmați, precum și codul de identificare a comenzii (ID), pe care trebuie să îl menționezi întotdeauna în comunicările pe care ni le transmiți.
Nume: Elyns Lab.
Numărul contului nostru bancar: RO88 BREL 0005 6024 9808 0100
Mențiuni: te rugăm să introduci ID-ul comenzii aici.
Când transferi bani dintr-un cont străin, te rugăm să folosești următoarele detalii de cont:
Nume: Elyns Lab
Cod IBAN: RO88 BREL 0005 6024 9808 0100
SWIFT/BIC: BRELROBUXXX
Coletul tău va fi înmânat curierului după primirea plății. În general, procesarea tranzacției durează 1 zi lucrătoare.
INFORMAȚII DE LIVRARE
Livrare la domiciliu prin serviciu de curierat: angajații Cargus vor livra coletul la adresa specificată de tine. Cargus va încerca de două ori să-ți livreze coletul. Dacă prima încercare de livrare nu reușește, Cargus va lăsa un bilet despre sosirea comenzii și încercarea de livrare. În cazul livrării nereușite, vei fi contactat la numărul de telefon pe care l-ai furnizat pentru a stabili o a doua dată de livrare. În cazul unei negocieri nereușite, Cargus va încerca să livreze din nou comanda în următoarea zi lucrătoare. În cazul nereușitei celei de-a doua încercări de livrare, Cargus va lăsa un nou bilet la adresă indicând adresa și programul conform căruia poți ridica comanda, precum și termenul limită.
În cazul livrării la domiciliu prin Cargus:19,90 lei brut
Gratuit pentru comenzile de peste 150 de lei!
Coletul va fi livrat în termen de 72 de ore de la expediere. Dacă plasezi comanda până la ora 12:00 în orice zi lucrătoare și alegi plata cu cardul de credit sau ramburs, coletul tău va fi predat curierului în aceeași zi, iar aceștia îți pot livra coletul chiar în ziua următoare.
INFORMAȚII PRIVIND ANULAREA, RETURNAREA
Vreau să-mi modific comanda, ce trebuie să fac?
Te rugăm să ne anunți cât mai curând posibil după plasarea comenzii, astfel încât să te putem ajuta la timp, înainte de expedierea coletului. Poți trimite solicitarea de modificare împreună cu ID-ul comenzii la adresa de e-mail contact@elynslab.ro. În zilele lucrătoare, coletele sunt trimise în termen de 6-18 ore de la primirea comenzii.
Nu doresc să primesc coletul, ce trebuie să fac?
În astfel de cazuri, te rugăm să ne anunți cât mai curând posibil la adresa de e-mail contact@elynslab.ro că nu dorești sau nu ai posibilitatea de a primi coletul. Prețul produselor incluse în colet va fi rambursat după returnarea coletului.
Am primit coletul, dar vreau să anulez achiziția și să îl returnez. Ce trebuie să fac?
Poți returna doar produsele care nu au fost deschise, în termen de 14 zile de la primirea coletului. Nu se pot returna produsele care nu au ambalajul intact și care au fost folosite. Dacă dorești să returnezi coletul, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail contact@elynslab.ro, menționând ID-ul comenzii pentru a facilita gestionarea solicitării. Pentru mai multe informații despre returnare, te rugăm să consulți TCG
Care este procesul de returnare?
Pentru a returna coletul, te rugăm să ne contactezi mai întâi la adresa de e-mail contact@elynslab.ro. Ulterior, vom verifica detaliile comenzii și celelalte informații necesare returnării. În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea coletului returnat, colegii noștri îl vor verifica și îți vor rambursa prețul integral al produselor.
Pachetul este deteriorat sau lipsesc produse, ce trebuie să fac?
În cazul în care coletul este vizibil deteriorat în timpul transportului, te rugăm să anunți atât curierul, cât și pe noi la adresa de e-mail contact@elynslab.ro (atașează și o fotografie). Dacă produsele din pachet sunt deteriorate/defecte, ne poți anunța la aceeași adresă de e-mail (cu o fotografie atașată).
Am avut o reacție alergică la un produs, ce trebuie să fac?
Din păcate, reacțiile/sensibilitățile alergice pot apărea la oricine, de la orice ingredient, așa că, din păcate, nu ne putem asuma răspunderea pentru acest lucru. Doar produsul nedeschis poate fi returnat. Dacă ai nevoie de ajutor cu modul de utilizare, nu ezita să ne scrii la adresa de e-mail contact@elynslab.ro.
TCG